Strategia rozwoju turystyki w Łodzi

Dostępność: duża ilość
Cena: 10,50 zł 10.50
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

Autorzy: Jacek Kaczmarek, Stanisław Liszewski, Bogdan Włodarczyk
Rok wydania: 2006
ISBN: 978-83-60655-06-1
ilość str.: 129
 
[...]
Przedstawione opracowanie dotyczące strategii rozwoju turystyki w Łodzi ma charakter autorski i jest wizją możliwości wprowadzenia do Łodzi funkcji turystycznej w zakresie, który zmieniłby zewnętrzne postrzeganie tego miasta. Autorzy maj ą pełną świadomość, że nawet najśmielsze projekty, wizje i koncepcje bez społecznej woli ich realizacji pozostają tylko na papierze. Dlatego apelują do odbiorców tego opracowania, aby po otwartej dyskusji i ewentualnych korektach doprowadzić do formalnego przyjęcia strategii przez Radę Miasta Łodzi i pilnego przystąpienia do jej realizacji. Najbliższe lata zdecydują bowiem, czy Łódź w ramach swojej restrukturyzacji znajdzie na tyle siły i woli, aby wypromować funkcję turystyczną, która jest szansą z jednej strony na dokonanie zmian zewnętrznego wizerunku miasta (i to zarówno w skali krajowej, jak i międzynarodowej), z drugiej strony na przysporzenie miastu nowych miejsc pracy i wpłynięcie na warunki życia łodzian.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl